Najczęściej zadawane pytania – Zamówienia

Poradnik zakupowy

sixsilver jubiler faq zamowienia 1

Jak mogę złożyć zamówienie w Waszym sklepie internetowym?

Aby złożyć zamówienie w naszym sklepie internetowym, wystarczy przejść na stronę z produktami, a wybrane dodać do koszyka. Po przejściu do płatności zostaniesz przekierowany na stronę z podsumowaniem zamówienia, na której także zostaniesz poproszony o dane do płatności oraz wybór sposobu płatności i dostawy. Po zaakceptowaniu regulaminu zostaniesz przekierowany na stronę płatności.

Czy muszę założyć konto, aby złożyć zamówienie?

Nie musisz zakładać konta, aby złożyć zamówienie. Możesz dokonać zakupu jako gość, ale założenie konta pozwoli Ci na szybsze składanie zamówień w przyszłości i dostęp do historii zamówień.

Jakie formy płatności akceptujecie?

Akceptujemy płatności kartą kredytową, szybki przelew online, przelew bankowy, BLIK, ApplePay, Google Pay oraz mBank raty i Limit P24now – płatność za 51 dni lub na raty.

Czy mogę dokonać zamówienia telefonicznie?

Nie oferujemy możliwości składania zamówień drogą telefoniczną. Jeżeli jednak podczas składania zamówienia lub zakładania konta w naszym e-sklepie napotkasz jakikolwiek problem, skontaktuj się z nami a pomożemy go rozwiązać.

Jakie są koszty dostawy i czas oczekiwania na zamówienie?

Koszty dostawy to 19,99 zł. W przypadku zamówień powyżej 200 zł, koszty dostawy są darmowe.
Przesyłki doręczane są do klientów zazwyczaj na następny dzień roboczy od daty nadania. Realizacja zamówień trwa od 1 do 2 dni roboczych na biżuterię modową. Czas oczekiwania na wysyłkę pierścionków zaręczynowych to 3 dni robocze.

Czy mogę zmienić lub anulować zamówienie po jego złożeniu?

Tak, możesz zmienić lub anulować zamówienie przed jego wysłaniem. Skontaktuj się z nami jak najszybciej, aby dokonać odpowiednich zmian.

Jak śledzić status mojego zamówienia?

Po nadaniu przesyłki otrzymasz wiadomość mailową od przewoźnika, w której znajdziesz link do śledzenia zamówienia.

Czy oferujecie gwarancję na zakupioną biżuterię?

Tak, oferujemy gwarancję na zakupioną biżuterię. Szczegóły dotyczące gwarancji znajdziesz regulaminie sklepu internetowego.

Skontaktuj się z nami!

Szczegółowe informacje na temat dojazdu, produktów, czy dostępności.

Co zrobić, jeśli otrzymam uszkodzoną lub nieodpowiadającą zamówieniu biżuterię?

Jeśli otrzymasz uszkodzoną lub nieodpowiadającą zamówieniu biżuterię, prosimy o natychmiastowy kontakt. Rozwiążemy problem poprzez zwrot lub wymianę.

Czy przyjmujecie zwroty lub wymiany?

Tak, przyjmujemy zwroty. Szczegółowe warunki można znaleźć w naszej polityce zwrotów i wymiany w regulaminie sklepu internetowego. Wymiana będzie możliwa tylko w przypadku dostępności wymienianych produktów.

Jakie są warunki zwrotu lub wymiany?

Zgłoś chęć zwrotu w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Odeślij zwracany produkt na adres SIXSILVER, ul. Zwycięstwa 1, 44-100 Gliwice z dopiskiem ZWROT. Jeżeli zwracany produkt nie będzie nosił śladów użytkowania, otrzymasz zwrot środków w ciągu 14 dni roboczych.
Wymiana będzie możliwa tylko w przypadku dostępności wymienianych produktów. Skontaktuj się z nami aby omówić szczegóły.

Czy mogę zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia?

Jeśli chcesz zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia, skontaktuj się z nami jak najszybciej. Dokonamy zmiany adresu dostawy jeżeli przesyłka nie zdąży jeszcze zostać przekazana kurierowi.

Jakie są wasze godziny pracy i dostępność obsługi klienta?

Godziny pracy sklepu internetowego: poniedziałek – piątek, godz. 8:00-16:00
Godziny pracy salonów stacjonarnych:

  1. Gliwice ul. Zwycięstwa 1, 44-100 Gliwice
    poniedziałek – sobota, godz. 10:00-20:00, pn-sob
    niedziela (handlowa), godz. 10:00-20:00
  2. CH Arena Gliwice, al.Jana Nowaka-Jeziorańskiego 1, 44-102 Gliwice
    poniedziałek – sobota, godz. 9:00-21:00, pn-sob
    niedziela (handlowa), godz. 9:00-21:00
  3. CH Agora Bytom, pl.Kościuszki 1, 41-902 Bytom
    poniedziałek – sobota, godz. 9:00-21:00, pn-sob
    niedziela (handlowa), godz. 9:00-21:00

Czy oferujecie opcję pakowania na prezent?

Nie oferujemy opcji pakowania na prezent jednak nasza biżuteria zawsze jest sprzedawana w oryginalnych i eleganckich opakowaniach od producentów, w których jak najbardziej można wręczyć prezent.

Czy mogę dodać specjalne uwagi lub życzenia do mojego zamówienia?

Tak, możesz dodać specjalne uwagi lub życzenia do swojego zamówienia podczas procesu składania zamówienia. Chętnie je uwzględnimy.

Czy oferujecie rabaty lub promocje dla stałych klientów?

Aby uzyskać dostęp do bieżących promocji i rabatów zapisz się do naszego newslettera, w którym poinformujemy Cię o najnowszych akcjach promocyjnych. Rabaty dla stałych klientów obowiązują również w salonach stacjonarnych. Zapytaj sprzedawcę jak zapisać się do naszej karty lojalnościowej.

sixsilver jubiler faq zamowienia 2