Najczęściej zadawane pytania – Konto na sklepie
Poradnik zakupowy
Jak założyć konto w sklepie online?
Aby założyć konto w naszym sklepie online, kliknij przycisk „Moje konto” w prawym górnym rogu na stronie głównej. Następnie wypełnij formularz rejestracyjny, podając adres e-mail i hasło. Ustaw możliwie mocne hasło wykorzystując małe i duże litery, cyfry i znaki specjalne, a następnie kliknij przycisk “Zarejestruj się” – Twoje konto zostanie natychmiast utworzone.
Czy mogę mieć więcej niż jedno konto użytkownika?
Na jeden adres e-mail przysługuje jedno konto w naszym sklepie online. Chcąc utworzyć drugie konto, podaj inny adres e-mail i postępuj zgodnie z krokami wymienionymi powyżej.
Jak mogę zaktualizować dane na moim koncie?
Aby zaktualizować dane na swoim koncie, zaloguj się i przejdź do sekcji „Szczegóły konta”. Tam znajdziesz opcje do edycji swoich danych, możliwość zmiany hasła czy zapisu do newslettera (lub anulowania subskrypcji).
Jak zmienić hasło do mojego konta?
Aby zmienić hasło do swojego konta, zaloguj się i przejdź do sekcji „Szczegóły konta”. Znajdziesz tam opcję zmiany hasła. Po dokonanych zmianach kliknij przycisk “Zapisz zmiany”.
Co zrobić, jeśli zapomniałem/am hasła do konta?
Jeśli zapomniałeś/aś hasła, w oknie logowania kliknij przycisk “Nie pamiętasz hasła?” pod przyciskiem logowania. Zostaniesz przekierowany/a do osobnej strony. Po wpisaniu nazwy użytkownika i zatwierdzeniu przyciskiem “Zresetuj hasło” otrzymasz wiadomość e-mail z odnośnikiem potrzebnym do utworzenia nowego hasła.
Jakie korzyści oferuje posiadanie konta w sklepie online?
Posiadanie konta umożliwia dostęp do historii zamówień, listy życzeń, modyfikowania preferencji związanych z subskrypcją newslettera oraz ułatwi proces zamawiania, dzięki zapisanym danym i adresu dostawy.
Czy muszę podać swoje dane osobowe przy zakładaniu konta?
Niezbędne przy zakładaniu konta w sklepie online jest podanie adresu e-mail oraz hasła. Imię i nazwisko nie jest wymagane, jednak możesz uzupełnić te dane w Szczegółach konta po zalogowaniu.
Czy moje dane osobowe są bezpieczne w moim koncie?
Zapewniamy pełne bezpieczeństwo danych osobowych naszych klientów. Korzystamy z zaawansowanych środków ochrony, szerzej opisanych w naszej polityce prywatności.
Jak mogę sprawdzić historię moich zamówień w moim koncie?
W sekcji „Zamówienia” na koncie użytkownika znajdziesz pełną historię swoich zamówień, wraz z informacjami o ich statusie.
Czy mogę zmienić adres dostawy w moim koncie?
Tak, w sekcji „Adresy” możesz dodać, usunąć i edytować adres dostawy według swoich potrzeb.
Czy mogę usunąć swoje konto?
Jeśli chcesz usunąć swoje konto, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, a nasi pracownicy pomogą Ci w tym procesie.
Jak dodać produkty do listy życzeń w moim koncie?
Aby dodać produkty do listy życzeń, przejdź do strony produktu i kliknij serduszko znajdujące się obok przycisku “Dodaj do koszyka”. Możesz też to zrobić na stronie wszystkich przeglądanych produktów. Serduszko kierujące do Listy życzeń znajduje przy każdym produkcie w jego prawym górnym roku.
Czy mogę edytować swoją listę życzeń?
Tak, w sekcji „Lista życzeń” możesz usuwać lub dodawać do koszyka widniejące na liście produkty.
Czy mogę dodać kilka adresów dostawy do mojego konta?
W sekcji „Adresy” na swoim koncie możesz dodać tylko jeden adres dostawy. Możesz go w dowolnej chwili edytować wedle bieżących potrzeb lub podczas składania zamówienia wybrać opcję dostawy do paczkomatu.
Jakie formy płatności są dostępne w moim koncie?
Akceptujemy płatności kartą kredytową, szybki przelew online, przelew bankowy, BLIK, ApplePay, Google Pay oraz mBank raty i Limit P24now – płatność za 54 dni lub na raty.
Jak mogę zmienić lub zaktualizować moje preferencje dotyczące newslettera?
Możesz zmieniać preferencje dotyczące newslettera w sekcji „Szczegóły konta”. Pod formularzem z danymi osobowymi znajdziesz przyciski z możliwością zapisu do newslettera lub anulowania subskrypcji.
Jakie są korzyści z subskrypcji newslettera?
Subskrypcja naszego newslettera daje możliwość skorzystania z rabatu na pierwsze zakupy, a także daje dostęp szybkich informacji dotyczących promocji, nowości czy też porad modowych.
Czy mogę śledzić status moich zamówień w czasie rzeczywistym na moim koncie?
Tak, możesz śledzić status zamówienia w sekcji „Zamówienia”.
Czy mogę zmieniać adres e-mail powiązany z moim kontem?
Tak, możesz zmienić adres e-mail w sekcji „Szczegóły konta”. Po dokonanych zmianach kliknij przycisk “Zapisz zmiany”.
Czy mogę zmienić nazwę użytkownika w moim koncie?
Tak, możesz zmienić nazwę użytkownika w sekcji „Szczegóły konta” w polu “Wyświetlana nazwa”. Po dokonanych zmianach kliknij przycisk “Zapisz zmiany”.